Počet záznamov: 1
Marketingová komunikácia a jej vplyv na spotrebiteľské správanie
Názov Marketingová komunikácia a jej vplyv na spotrebiteľské správanie : bakalárska práca Autorské údaje Monika Drozdová, školiteľ: Denisa Bilohuščinová Autor Drozdová Monika Ďalší autori Bilohuščinová Denisa (Školiteľ (konzultant)) EUBPHFKOP - Katedra obchodného podnikania PHF Korporácia Podnikovohospodárska fakulta EU so sídlom v Košiciach . Katedra marketingu a obchodu Vydavateľské údaje Košice, 2012. - 65 s. Druh dokumentu práce záverečné bakalárske (Bc.) Jazyk dokumentu slovenčina Krajina vydania Slovenská republika Báza dát ZÁVEREČNÉ PRÁCE Signatúra 868510
Názov súboru Veľkosť Typ prístupu Elektronická verzia práce 988.3 KB z IP adresy EU po prihlásení kniha
Počet záznamov: 1