Počet záznamov: 1  

Nové trendy marketingovej komunikačnej stratégie vybraného subjektu

  1. Názov Nové trendy marketingovej komunikačnej stratégie vybraného subjektu : bakalárska práca
    Autorské údajeLenka Bigaňová, školiteľ: Denisa Bilohuščinová
    Autor Bigaňová Lenka
    Ďalší autori Bilohuščinová Denisa (Školiteľ (konzultant)) EUBPHFKOP - Katedra obchodného podnikania PHF
    Korporácia Podnikovohospodárska fakulta EU so sídlom v Košiciach . Katedra marketingu a obchodu
    Vydavateľské údajeKošice, 2012. - 63 s.
    Druh dokumentupráce záverečné bakalárske (Bc.)
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Báza dátZÁVEREČNÉ PRÁCE
    Signatúra868503

    Názov súboruVeľkosťTyp prístupu
    Elektronická verzia práce1.4 MBz IP adresy EU po prihlásení

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.