Počet záznamov: 1
Vybrané komponenty budovania značky v prostredí e-biznisu
Názov Vybrané komponenty budovania značky v prostredí e-biznisu Súbežný názov Selected components of brand building in the e-business environment Autorské údaje Andrej Miklošík Autor Miklošík Andrej EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF Zdrojový dokument Trendy budovania a riadenia značky 1. vydanie : zborník príspevkov v rámci projektu VEGA 1/1051/11. S. 64-71. - Bratislava : Univerzita Komenského v Bratislave, 2011. ISBN 978-80-223-3168-5 Výstup z projektu VEGA 1/1051/11 Analýza strategických procesov budovania a riadenia značky v kontexte homogenizácie a individualizácie potrieb spotrebiteľov
Poznámky VEGA 1/1051/11 Druh dokumentu rozpis článkov zo zborníkov Jazyk dokumentu slovenčina Krajina vydania Slovenská republika Systematika 339.138 - Marketing Heslá marketing manažment * stratégia marketingová * nástroje marketingové * internet * marketing interaktívny * stránky webové * obchod elektronický * značky kvality * značky výrobné Anotácia Identifikácia faktorov, ktoré majú bezprostredný vplyv na efektivitu budovania značky v prostredí e-biznisu. Marketingová stratégia v online prostredí. Konkurencia a interaktívna komunikácia so zákazníkom. Kategória EPC Vedecké práce v domácich recenzovaných vedeckých zborníkoch, monografiách Báza dát PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ Archív EPC E12 00462-001, kópia plného textu
článok
Počet záznamov: 1