Počet záznamov: 1  

Vybrané komponenty budovania značky v prostredí e-biznisu

  1. Názov Vybrané komponenty budovania značky v prostredí e-biznisu
    Súbežný názovSelected components of brand building in the e-business environment
    Autorské údajeAndrej Miklošík
    Autor Miklošík Andrej EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF
    Zdrojový dokumentTrendy budovania a riadenia značky 1. vydanie : zborník príspevkov v rámci projektu VEGA 1/1051/11. S. 64-71. - Bratislava : Univerzita Komenského v Bratislave, 2011. ISBN 978-80-223-3168-5
    Výstup z projektu VEGA 1/1051/11 Analýza strategických procesov budovania a riadenia značky v kontexte homogenizácie a individualizácie potrieb spotrebiteľov
    PoznámkyVEGA 1/1051/11
    Druh dokumenturozpis článkov zo zborníkov
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Systematika 339.138 - Marketing
    Heslá marketing manažment * stratégia marketingová * nástroje marketingové * internet * marketing interaktívny * stránky webové * obchod elektronický * značky kvality * značky výrobné
    AnotáciaIdentifikácia faktorov, ktoré majú bezprostredný vplyv na efektivitu budovania značky v prostredí e-biznisu. Marketingová stratégia v online prostredí. Konkurencia a interaktívna komunikácia so zákazníkom.
    Kategória EPCVedecké práce v domácich recenzovaných vedeckých zborníkoch, monografiách
    Báza dátPUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    Archív EPCE12 00462-001, kópia plného textu

    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.