Počet záznamov: 1
Marketingová stratégia cestovného ruchu Slovenska na roky 2010-2013
Názov Marketingová stratégia cestovného ruchu Slovenska na roky 2010-2013 Súbežný názov Marketing strategy of tourism in Slovakia Autorské údaje Peter Trefil Autor Trefil Peter EUBOBFKSC - Katedra služieb a cestovného ruchu OBF - zrušená Zdrojový dokument Ekonomika cestovného ruchu a podnikanie : vedecký časopis Obchodnej fakulty Ekonomickej univerzity v Bratislave : cestovný ruch - všeobecná ekonomika - obchod - služby - podnikanie - regionálny rozvoj. Roč. 4, č. 1-2 (2012), s. 102-110. - Bratislava : Katedra služieb a cestovného ruchu OBF EU, 2012. ISSN 1337-9313 Druh dokumentu rozpis článkov z periodík Jazyk dokumentu slovenčina Krajina vydania Slovenská republika Systematika 338.48 - Cestovný ruch. Politika cestovného ruchu Heslá ruch cestovný domáci * ruch cestovný zahraničný * marketing * stratégia marketingová * Slovensko * výskum Anotácia Schválenie "Marketingovej stratégie Slovenskej agentúry pre cestovný ruch 2011-2013" vládou SR 11. mája 2011. Väčší dôraz na domáci cestovný ruch a cielenejšie zameranie sa na zahraničné trhy. Slovensko ako žiadaná, jedinečná a kvalitná dovolenková destinácia. Výsledky výskumného projektu a marketingová stratégia. Kategória EPC Vedecké práce v domácich nekarentovaných časopisoch Báza dát PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ Archív EPC E12 00491-003, originál dokumentu Odkazy PERIODIKÁ-Súborný záznam periodika Čísla 2012: 1-4
článok
Počet záznamov: 1