Počet záznamov: 1  

Marketingová stratégia cestovného ruchu Slovenska na roky 2010-2013

  1. Názov Marketingová stratégia cestovného ruchu Slovenska na roky 2010-2013
    Súbežný názovMarketing strategy of tourism in Slovakia
    Autorské údajePeter Trefil
    Autor Trefil Peter EUBOBFKSC - Katedra služieb a cestovného ruchu OBF - zrušená
    Zdrojový dokument Ekonomika cestovného ruchu a podnikanie : vedecký časopis Obchodnej fakulty Ekonomickej univerzity v Bratislave : cestovný ruch - všeobecná ekonomika - obchod - služby - podnikanie - regionálny rozvoj. Roč. 4, č. 1-2 (2012), s. 102-110. - Bratislava : Katedra služieb a cestovného ruchu OBF EU, 2012. ISSN 1337-9313
    Druh dokumenturozpis článkov z periodík
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Systematika 338.48 - Cestovný ruch. Politika cestovného ruchu
    Heslá ruch cestovný domáci * ruch cestovný zahraničný * marketing * stratégia marketingová * Slovensko * výskum
    AnotáciaSchválenie "Marketingovej stratégie Slovenskej agentúry pre cestovný ruch 2011-2013" vládou SR 11. mája 2011. Väčší dôraz na domáci cestovný ruch a cielenejšie zameranie sa na zahraničné trhy. Slovensko ako žiadaná, jedinečná a kvalitná dovolenková destinácia. Výsledky výskumného projektu a marketingová stratégia.
    Kategória EPCVedecké práce v domácich nekarentovaných časopisoch
    Báza dátPUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    Archív EPCE12 00491-003, originál dokumentu
    OdkazyPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Čísla2012: 1-4

    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.