Počet záznamov: 1  

Nový podnikateľský model v módnom priemysle

  1. Názov Nový podnikateľský model v módnom priemysle
    Autorské údajeKatarína Remeňová
    Autor Remeňová Katarína EUBFPMKPM - Katedra manažmentu FPM
    Zdrojový dokument Zisk : riadenie - marketing - podnikanie. Č. 6-7 (2012), s. 62-64. - Žilina : Poradca podnikateľa, 2012. ISSN 1337-9151
    Druh dokumenturozpis článkov z periodík
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Systematika 65.011.1 - Politika podnikania. Podniková stratégia
    Heslá podnikanie obchodné * stratégia podnikateľská * zámery podnikateľské * priemysel odevný * konfekcia * modely * značky výrobné * tržby * zákazníci
    AnotáciaNový podnikateľský nápad spoločnosti Gilt Groupe, ktorý reagoval na problémy krízy v odevnom priemysle. Podnikateľský model založený na takzvanom bleskovom podnikaní. Nákupný proces a podstata toku tržieb. Profil zákazníkov.
    Kategória EPCOdborné práce v domácich nekarentovaných časopisoch
    Báza dátPUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    Archív EPCE12 00637-001, kópia plného textu
    OdkazyPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Čísla2012: 1-12

    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.