Počet záznamov: 1  

Franchising - osvedčený koncept podnikania

  1. Názov Franchising - osvedčený koncept podnikania
    Autorské údajeKatarína Priečková
    Autor Priečková Katarína EUBFPMKPM - Katedra manažmentu FPM
    Zdrojový dokument Zisk : riadenie - marketing - podnikanie. Č. 6-7 (2012), s. 66-68. - Žilina : Poradca podnikateľa, 2012. ISSN 1337-9151
    Druh dokumenturozpis článkov z periodík
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Systematika 339.18 - Obchodná technika
    Heslá franchising * franšíza * technika obchodná * stratégia marketingová * diverzifikácia * reťazce dodávateľsko-odberateľské * konkurencia * podnikanie
    AnotáciaHistória, vznik a pôvodný význam franchisingu. Vzťah medzi poskytovateľom a prijímateľom franšízy, ktorú môžeme považovať za predmet podnikania. Franchisingové podnikanie a právna úprava franchisingu na Slovensku. Výhody a nevýhody franchisingu.
    Kategória EPCOdborné práce v domácich nekarentovaných časopisoch
    Báza dátPUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    Archív EPCE12 00542-001, kópia plného textu
    OdkazyPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Čísla2012: 1-12

    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.