Počet záznamov: 1  

Začleniť sa či nezačleniť sa do sociálneho biznisu?

  1. Názov Začleniť sa či nezačleniť sa do sociálneho biznisu?
    Autorské údajeZuzana Haruštiaková
    Autor Haruštiaková Zuzana
    Zdrojový dokument Zisk : riadenie - marketing - podnikanie. Č. 6-7 (2012), s. 86-87. - Žilina : Poradca podnikateľa, 2012. ISSN 1337-9151
    Druh dokumenturozpis článkov z periodík
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Systematika 339.138 - Marketing
    Heslá marketing * marketing spoločenský * siete sociálne * internet * stránky webové * telemarketing * direct mailing * komunikácia elektronická * riadenie vzťahov so zákazníkmi
    AnotáciaHistória reklamy a internetového marketingu. Ako sa začleniiť do sveta sociálnych sietí, ktoré dnes utvárajú nový trend v marketingu. Využívanie e-mailov v marketingu a trendy v sociálnych sieťach.
    Báza dátČLÁNKY
    OdkazyPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Čísla2012: 1-12

    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.