Počet záznamov: 1
Prichádza moment (nultej) pravdy
Názov Prichádza moment (nultej) pravdy Autorské údaje Zuzana Haruštiaková Autor Haruštiaková Zuzana Zdrojový dokument Zisk : riadenie - marketing - podnikanie. Č. 6-7 (2012), s. 88-90. - Žilina : Poradca podnikateľa, 2012. ISSN 1337-9151 Druh dokumentu rozpis článkov z periodík Jazyk dokumentu slovenčina Krajina vydania Slovenská republika Systematika 339.138 - Marketing Heslá marketing * stratégia marketingová * stratégia obchodná * strediská nákupné * obchod elektronický * internet * stránky webové * rozhodovanie nákupné * správanie spotrebiteľa Anotácia Oboznamovanie sa s produktom ešte pred prvým zhliadnutím tovaru alebo služby v kamennom obchode. Nákupné rozhodovanie a spôsoby nakupovania. Súčasné zmeny marketingovej stratégie a nárast popularity internetu. Nultý moment pravdy ZMOT(Zero Moment of Truth), prvý a druhý moment pravdy FMOT (First Moment of truth). Ako úspešne implementovať ZMOT. Báza dát ČLÁNKY Odkazy PERIODIKÁ-Súborný záznam periodika Čísla 2012: 1-12
článok
Počet záznamov: 1