Počet záznamov: 1
Spôsoby marketingovej komunikácie firmy na sociálnej sieti
Názov Spôsoby marketingovej komunikácie firmy na sociálnej sieti Súbežný názov The methods of company marketing communication on social network Autorské údaje Lujza Jurkovičová, Christián Gálik Autor Jurkovičová Lujza EUBOBFKTK - Katedra tovaroznalectva a kvality tovaru OBF - zrušená Spoluautori Gálik Christián EUBOBFKTK - Katedra tovaroznalectva a kvality tovaru OBF - zrušená Zdrojový dokument Nové technológie a možnosti ich využitia vo vzdelávaní : zborník vedeckých statí. S. 19-28. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2012. ISBN 978-80-225-3449-9 Poznámky KEGA 006EU-4/2011 Druh dokumentu rozpis článkov zo zborníkov Jazyk dokumentu slovenčina Krajina vydania Slovenská republika Systematika 339.138 - Marketing Heslá firmy * komunikácia marketingová * reklama * siete sociálne Anotácia Marketingová komunikácia prostredníctvom sociálnych sietí. Realizácia marketingovej kampane prostredníctvom sociálnych sietí. Sociálna sieť Facebook je najvhodnejším spôsobom komunikácie pre podniky vzhľadom k vysokému počtu jej užívateľov a nízkej nákladovosti. Využitie sociálnych sietí je pre podnikanie nákladovo efektívnym spôsobom, ako môžu firmy propagovať svoje produkty a služby. Prostredníctvom sociálnych sietí je reklama menej nákladná, ako prostredníctvom konvenčných metód, ktorými sú napr. periodiká, televízia a rozhlas. Firma by si mala vytvoriť stránku na sociálnej sieti Facebook, ktorá je doplnená platenou reklamou. Kategória EPC Vedecké práce v domácich recenzovaných vedeckých zborníkoch, monografiách Báza dát PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ Archív EPC E12 00501-004, originál dokumentu
článok
Počet záznamov: 1