Počet záznamov: 1  

Spôsoby marketingovej komunikácie firmy na sociálnej sieti

  1. Názov Spôsoby marketingovej komunikácie firmy na sociálnej sieti
    Súbežný názovThe methods of company marketing communication on social network
    Autorské údajeLujza Jurkovičová, Christián Gálik
    Autor Jurkovičová Lujza EUBOBFKTK - Katedra tovaroznalectva a kvality tovaru OBF - zrušená
    Spoluautori Gálik Christián EUBOBFKTK - Katedra tovaroznalectva a kvality tovaru OBF - zrušená
    Zdrojový dokument Nové technológie a možnosti ich využitia vo vzdelávaní : zborník vedeckých statí. S. 19-28. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2012. ISBN 978-80-225-3449-9
    PoznámkyKEGA 006EU-4/2011
    Druh dokumenturozpis článkov zo zborníkov
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Systematika 339.138 - Marketing
    Heslá firmy * komunikácia marketingová * reklama * siete sociálne
    AnotáciaMarketingová komunikácia prostredníctvom sociálnych sietí. Realizácia marketingovej kampane prostredníctvom sociálnych sietí. Sociálna sieť Facebook je najvhodnejším spôsobom komunikácie pre podniky vzhľadom k vysokému počtu jej užívateľov a nízkej nákladovosti. Využitie sociálnych sietí je pre podnikanie nákladovo efektívnym spôsobom, ako môžu firmy propagovať svoje produkty a služby. Prostredníctvom sociálnych sietí je reklama menej nákladná, ako prostredníctvom konvenčných metód, ktorými sú napr. periodiká, televízia a rozhlas. Firma by si mala vytvoriť stránku na sociálnej sieti Facebook, ktorá je doplnená platenou reklamou.
    Kategória EPCVedecké práce v domácich recenzovaných vedeckých zborníkoch, monografiách
    Báza dátPUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    Archív EPCE12 00501-004, originál dokumentu

    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.