Počet záznamov: 1  

Perspektívy podniku a marketingu

  1. Názov Perspektívy podniku a marketingu
    Autorské údajeJaroslav Kita
    Autor Kita Jaroslav EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF
    Zdrojový dokument Trendy rozvoja teórie a praxe v obchodnom podnikaní v ére globalizácie : zborník z medzinárodnej vedeckej konferencie : 29. - 30. november 2001 Družstevný ústav vzdelávania Mojmírovce. S. 23-27. - [Bratislava] : [Obchodná fakulta EU], [2001]. ISBN 80-225-1476-4
    Druh dokumenturozpis článkov zo zborníkov
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Báza dátČLÁNKY
    Odkazy (1) - PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ

    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.