Počet záznamov: 1  

Regulácia reklamy - systém regulácie reklamy vo vybraných krajinách EÚ

  1. Názov Regulácia reklamy - systém regulácie reklamy vo vybraných krajinách EÚ . II
    Preklad názvuThe Advertising regulation - The system of advertising regulation in selected countries
    Autorské údajeOtília Zorkóciová, Lenka Šimorová
    Autor Zorkóciová Otília EUBOBFKMO - Katedra medzinárodného obchodu OBF
    Spoluautori Šimorová Lenka EUBOBFKMO - Katedra medzinárodného obchodu OBF
    Zdrojový dokument Studia commercialia Bratislavensia : scientific journal of Faculty of Commerce, University of Economics in Bratislava : vedecký časopis Obchodnej fakulty Ekonomickej univerzity v Bratislave. Roč. 5, č. 17 (2012), s. 152-167. - Bratislava : Obchodná fakulta Ekonomickej univerzity v Bratislave, 2012. ISSN 1337-7493
    Výstup z projektu VEGA 1/1185/12 Zmeny v spotrebiteľských trendoch podmienené dosahmi finančno-hospodárskej (spoločenskej) krízy, ich odraz v modifikáciách marketingových programov podnikateľských subjektov v snahe udržania ich konkurencieschopnosti na medzinárodných trhoch (s aplikáciou na podmienky EÚ s akcentom na SR)
    PoznámkyVEGA 1/1185/12
    Druh dokumenturozpis článkov z periodík
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Systematika 659 - Propagácia. Reklama. Informácie o výrobkoch a výrobnej činnosti. Public relations
    Heslá Európska únia * regulácia trhu * Slovensko * Nemecko * Veľká Británia * reklama
    AnotáciaPrehľad systému regulácie reklamy vo vybraných krajinách (Nemecko, Veľká Británia a Slovensko) Samoregulácia a regulácia reklamy.
    Kategória EPCVedecké práce v domácich nekarentovaných časopisoch
    Báza dátPUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    Archív EPCE12 00551-014, originál dokumentu
    OdkazyPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Čísla2012: 17-20

    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.