Počet záznamov: 1
Regulácia reklamy - systém regulácie reklamy vo vybraných krajinách EÚ
Názov Regulácia reklamy - systém regulácie reklamy vo vybraných krajinách EÚ . II Preklad názvu The Advertising regulation - The system of advertising regulation in selected countries Autorské údaje Otília Zorkóciová, Lenka Šimorová Autor Zorkóciová Otília EUBOBFKMO - Katedra medzinárodného obchodu OBF Spoluautori Šimorová Lenka EUBOBFKMO - Katedra medzinárodného obchodu OBF Zdrojový dokument Studia commercialia Bratislavensia : scientific journal of Faculty of Commerce, University of Economics in Bratislava : vedecký časopis Obchodnej fakulty Ekonomickej univerzity v Bratislave. Roč. 5, č. 17 (2012), s. 152-167. - Bratislava : Obchodná fakulta Ekonomickej univerzity v Bratislave, 2012. ISSN 1337-7493 Výstup z projektu VEGA 1/1185/12 Zmeny v spotrebiteľských trendoch podmienené dosahmi finančno-hospodárskej (spoločenskej) krízy, ich odraz v modifikáciách marketingových programov podnikateľských subjektov v snahe udržania ich konkurencieschopnosti na medzinárodných trhoch (s aplikáciou na podmienky EÚ s akcentom na SR)
Poznámky VEGA 1/1185/12 Druh dokumentu rozpis článkov z periodík Jazyk dokumentu slovenčina Krajina vydania Slovenská republika Systematika 659 - Propagácia. Reklama. Informácie o výrobkoch a výrobnej činnosti. Public relations Heslá Európska únia * regulácia trhu * Slovensko * Nemecko * Veľká Británia * reklama Anotácia Prehľad systému regulácie reklamy vo vybraných krajinách (Nemecko, Veľká Británia a Slovensko) Samoregulácia a regulácia reklamy. Kategória EPC Vedecké práce v domácich nekarentovaných časopisoch Báza dát PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ Archív EPC E12 00551-014, originál dokumentu Odkazy PERIODIKÁ-Súborný záznam periodika Čísla 2012: 17-20
článok
Počet záznamov: 1