Počet záznamov: 1  

Firmy chtějí vědět, nač u reklam myslíte

  1. Názov Firmy chtějí vědět, nač u reklam myslíte
    Autorské údajeTereza Meravá
    Autor Meravá Tereza
    Zdrojový dokument TREND marketing : měsíčník pro marketingový management. Roč. 8, č. 6-7 (Červen-červenec 2012), s. 34-35. - Praha : Economia, 2012. ISSN 1214-9594
    Druh dokumenturozpis článkov z periodík
    Jazyk dokumentučeština
    Krajina vydaniaČeská republika
    Systematika 659.1 - Propagácia. Reklama
    Heslá reklama * emócie * zákazníci * výskum * biometrika * efektívnosť
    AnotáciaVyužitie technológie, pri ktorej sa kamerou sleduje mimika človeka, jeho emócie, v marketingu. Sledovanie efektivity reklamy. Výskumné využitie technológie. Monitorovanie každého svalu na tvári. Reakcie recipientov snímané pomocou špeciálnej webkamery a porovnávané s databázou vzorcov ľudskej mimiky. Prínos využitia emocionálnej analýzy a biometrických dát v meraní účinnosti reklamy.
    Báza dátČLÁNKY
    OdkazyPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Čísla2012: 1-7 + 6 príl.

    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.