Počet záznamov: 1  

Les nouveaux tendences dans la communication marketing

  1. Názov Les nouveaux tendences dans la communication marketing : diplomová práca
    Autorské údajeMichaela Sýkorová, školiteľ: Andrej Přívara
    Autor Sýkorová Michaela
    Ďalší autori Přívara Andrej (Školiteľ (konzultant)) EUBFNHKSR - Katedra sociálneho rozvoja a práce NHF
    Korporácia Ekonomická univerzita v Bratislave . Ústav medzinárodných programov
    Vydavateľské údajeBratislava, 2012. - 82 s.
    Druh dokumentupráce diplomové (Mgr.,Ing.)
    Jazyk dokumentufrancúzština
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Báza dátZÁVEREČNÉ PRÁCE
    Signatúra861009

    Názov súboruVeľkosťTyp prístupu
    Elektronická verzia práce1.6 MBverejne dostupné

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.