Počet záznamov: 1  

Stratégia kvality orientovaná na zákazníka

  1. Názov Stratégia kvality orientovaná na zákazníka
    Autorské údajeVojtech Kollár
    Autor Kollár Vojtech EUBOBFKTK - Katedra tovaroznalectva a kvality tovaru OBF - zrušená
    Zdrojový dokument Ekonomika firiem 1998 : zborník z medzinárodnej konferencie - Bardejovské Kúpele 5.- 6.5. 1998, 2. diel. S. 319-322. - Prešov : MANACON, 1998. ISBN 80-85668-65-3
    Druh dokumenturozpis článkov zo zborníkov
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Báza dátČLÁNKY

    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.