Počet záznamov: 1  

Priveľa dát, primálo zdravého rozumu

  1. Názov Priveľa dát, primálo zdravého rozumu
    Autorské údajeBronislava Molnárová
    Autor Molnárová Bronislava
    Zdrojový dokument Zisk : riadenie - marketing - podnikanie. Č. 8 (2012), s. 54-57. - Žilina : Poradca podnikateľa, 2012. ISSN 1337-9151
    Druh dokumenturozpis článkov z periodík
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Systematika 339.138 - Marketing
    Heslá marketing * marketing sieťový * stratégia obchodná * komunikácia marketingová * siete sociálne * internet * starostlivosť o zákazníkov * riadenie vzťahov so zákazníkmi
    AnotáciaOdporúčania Avinasha Kaushika o tom, čo a ako merať na sociálnych sieťach. Kľúčové ukazovatele výkonnosti KPI - Key Performance Indicators. Analytika digitálneho marketingu.
    Báza dátČLÁNKY
    OdkazyPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Čísla2012: 1-12

    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.