Počet záznamov: 1  

Právna regulácia reklamy a jej význam pri dodržiavaní etických zásad marketingovej komunikácie

  1. Názov Právna regulácia reklamy a jej význam pri dodržiavaní etických zásad marketingovej komunikácie : diplomová práca
    Autorské údajePatrik Kukura, školiteľ: Simona Škorvagová
    Autor Kukura Patrik
    Ďalší autori Škorvagová Simona (Školiteľ (konzultant)) EUBOBFKMO - Katedra medzinárodného obchodu OBF
    Korporácia Obchodná fakulta EU . Katedra medzinárodného obchodu
    Vydavateľské údajeBratislava, 2012. - 80 s.
    Druh dokumentupráce diplomové (Mgr.,Ing.)
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Báza dátZÁVEREČNÉ PRÁCE
    Signatúra861434

    Názov súboruVeľkosťTyp prístupu
    Elektronická verzia práce975 KBverejne dostupné

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.