Počet záznamov: 1  

Determinants of brand equity for credence goods: Consumers' preference for country origin, perceived value and food safety

  1. Názov Determinants of brand equity for credence goods: Consumers' preference for country origin, perceived value and food safety
    Autorské údajeRenee B. Kim
    Autor Kim Renee B.
    Zdrojový dokument Agricultural economics. Vol. 58, no. 7 (2012), pp. 299-307. - Prague : Czech academy of agricultural sciences, 2012. ISSN 0139-570X
    Druh dokumenturozpis článkov z periodík
    Jazyk dokumentuangličtina
    Krajina vydaniaČeská republika
    Systematika 338.43 - Poľnohospodárstvo ako hospodárske odvetvie
    Heslá bezpečnosť potravinová * tovar značkový * preferencie spotrebiteľské
    AnotáciaDeterminanty brand equity pre dôveryhodnosť tovarov. Preferencie spotrebiteľov pre krajinu pôvodu, vnímaná hodnota a bezpečnosť potravín. Bezpečnosť potravín je dôležitým atribútom dôveryhodnosti, ktorý sa stále viac zdôrazňuje v potravinárskom priemysle. Štyri determinanty brand equity pre dôveryhodnosť tovarov.
    Báza dátČLÁNKY
    OdkazyPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Čísla2012: 7-12

    Názov súboruVeľkosťTyp prístupu
    Plný text PDF232.5 KBverejne dostupné
    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.