Počet záznamov: 1
Determinants of brand equity for credence goods: Consumers' preference for country origin, perceived value and food safety
Názov Determinants of brand equity for credence goods: Consumers' preference for country origin, perceived value and food safety Autorské údaje Renee B. Kim Autor Kim Renee B. Zdrojový dokument Agricultural economics. Vol. 58, no. 7 (2012), pp. 299-307. - Prague : Czech academy of agricultural sciences, 2012. ISSN 0139-570X Druh dokumentu rozpis článkov z periodík Jazyk dokumentu angličtina Krajina vydania Česká republika Systematika 338.43 - Poľnohospodárstvo ako hospodárske odvetvie Heslá bezpečnosť potravinová * tovar značkový * preferencie spotrebiteľské Anotácia Determinanty brand equity pre dôveryhodnosť tovarov. Preferencie spotrebiteľov pre krajinu pôvodu, vnímaná hodnota a bezpečnosť potravín. Bezpečnosť potravín je dôležitým atribútom dôveryhodnosti, ktorý sa stále viac zdôrazňuje v potravinárskom priemysle. Štyri determinanty brand equity pre dôveryhodnosť tovarov. Báza dát ČLÁNKY Odkazy PERIODIKÁ-Súborný záznam periodika Čísla 2012: 7-12
Názov súboru Veľkosť Typ prístupu Plný text PDF 232.5 KB verejne dostupné článok
Počet záznamov: 1