Počet záznamov: 1  

Strategies to retaining customers

  1. Názov Strategies to retaining customers
    Preklad názvuStratégie udržania zákazníkov
    Autorské údajeDagmar Lesáková
    Autor Lesáková Dagmar EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF
    Zdrojový dokumentObchod a finance 2012 : sborník, 03. - 4.5.2012, Praha. S. 44-49. - Praha : Katedra obchodu a financí PEF ČZU v Praze, 2012. ISBN 978-80-213-2292-9
    Druh dokumenturozpis článkov zo zborníkov
    Jazyk dokumentuangličtina
    Krajina vydaniaČeská republika
    Systematika 339.138 - Marketing
    Heslá zákazníci * lojálnosť zákazníkov * marketing vzťahový * stratégia marketingová * odmeny
    AnotáciaAktivity a nástroje na udržanie zákazníkov. Problematika lojality a budovania lojality v marketingovej teórii a praxi. Dva typy stratégií lojality - stratégia odmeny a stratégia budovania vzťahov. Výsledky výskumu.
    Kategória EPCPublikované príspevky na zahraničných vedeckých konferenciách
    Báza dátPUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    Archív EPCE12 00632-001, kópia plného textu

    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.