Počet záznamov: 1
Imidž cieľového miesta ako súčasť marketingového manažmentu
Názov Imidž cieľového miesta ako súčasť marketingového manažmentu Súbežný názov Destination image as a part of the marketing management Autorské údaje Ivana Šimočková Autor Šimočková Ivana Zdrojový dokument Ekonomická revue cestovného ruchu : vedecký časopis Ekonomickej fakulty Univerzity Mateja Bela. Roč. 45, č. 2 (2012), s. 79-89. - Banská Bystrica : Ekonomická fakulta UMB, 2012. ISSN 0139-8660 Druh dokumentu rozpis článkov z periodík Jazyk dokumentu slovenčina Krajina vydania Slovenská republika Systematika 338.48 - Cestovný ruch. Politika cestovného ruchu Heslá ruch cestovný * manažment * marketing * imidž * indexy * konkurencieschopnosť * štát * Európska únia Anotácia Tvorba imidžu cieľového miesta v cestovnom ruchu. Imidž ako súčasť marketingového manažmentu. Meranie imidžu vybraných krajín Európskej únie podľa indexu NBI. Francúzsko, Španielsko a Taliansko - najpozitívnejšie vnímané štáty. Báza dát ČLÁNKY Odkazy PERIODIKÁ-Súborný záznam periodika Čísla 2012: 1-4
článok
Počet záznamov: 1