Počet záznamov: 1  

Imidž cieľového miesta ako súčasť marketingového manažmentu

  1. Názov Imidž cieľového miesta ako súčasť marketingového manažmentu
    Súbežný názovDestination image as a part of the marketing management
    Autorské údajeIvana Šimočková
    Autor Šimočková Ivana
    Zdrojový dokument Ekonomická revue cestovného ruchu : vedecký časopis Ekonomickej fakulty Univerzity Mateja Bela. Roč. 45, č. 2 (2012), s. 79-89. - Banská Bystrica : Ekonomická fakulta UMB, 2012. ISSN 0139-8660
    Druh dokumenturozpis článkov z periodík
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Systematika 338.48 - Cestovný ruch. Politika cestovného ruchu
    Heslá ruch cestovný * manažment * marketing * imidž * indexy * konkurencieschopnosť * štát * Európska únia
    AnotáciaTvorba imidžu cieľového miesta v cestovnom ruchu. Imidž ako súčasť marketingového manažmentu. Meranie imidžu vybraných krajín Európskej únie podľa indexu NBI. Francúzsko, Španielsko a Taliansko - najpozitívnejšie vnímané štáty.
    Báza dátČLÁNKY
    OdkazyPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Čísla2012: 1-4

    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.