Počet záznamov: 1  

Uplatňovanie Balanced scorecard pri predaji produktu cestovnej kancelárie

  1. Názov Uplatňovanie Balanced scorecard pri predaji produktu cestovnej kancelárie
    Súbežný názovApplication of Balanced scorecard in selling travel agency products
    Autorské údajeElena Šebová
    Autor Šebová Elena
    Zdrojový dokument Ekonomická revue cestovného ruchu : vedecký časopis Ekonomickej fakulty Univerzity Mateja Bela. Roč. 45, č. 2 (2012), s. 103-115. - Banská Bystrica : Ekonomická fakulta UMB, 2012. ISSN 0139-8660
    Druh dokumenturozpis článkov z periodík
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Systematika 338.48 - Cestovný ruch. Politika cestovného ruchu
    Heslá ruch cestovný * kancelárie cestovné * zákazníci * metódy riadenia * riadenie strategické * služby * prieskum
    AnotáciaCharakteristika Balanced scorecard. Výsledky dotazníkového prieskumu v dvoch vybraných cestovných kanceláriách. Ukazovatele zákazníckej prespektívy. Vzťahy so zákazníkmi. Požadované vlastnosti nakupovaných služieb. Imidž a povesť cestovnej kancelárie. Ciele cestovnej kancelárie.
    Báza dátČLÁNKY
    OdkazyPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Čísla2012: 1-4

    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.