Počet záznamov: 1  

Postavenie ekologického marketingu v riadení podniku

  1. Názov Postavenie ekologického marketingu v riadení podniku
    Súbežný názovStatus of ekological marketing in business management
    Autorské údajeLucia Bartková
    Autor Bartková Lucia
    Zdrojový dokument Manažment podnikania a vecí verejných : zborník vedeckých prác, II. ročník, č. 2. S. 107-112. - Bratislava : ALDO, 2012. ISBN 978-80-970759-2-7
    Druh dokumenturozpis článkov zo zborníkov
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Systematika 339.138 - Marketing
    Heslá marketing * ekológia * marketing environmentálny * manažment environmentálny * marketing mix * produkty * ceny * distribúcia * komunikácia * spotrebitelia * ochrana prostredia životného
    AnotáciaEkologický marketing ako nástroj environmentálneho manažérstva. Ekologický marketing a jeho výhody pre podnik. Ekologická výkonnosť podniku ako konkurenčná výhoda. Stratégie ekologického marketingu. Riadenie ekologického marketingového mixu. Výber cieľového segmentu spotrebiteľov.
    Báza dátČLÁNKY

    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.