Počet záznamov: 1
Vplyv finančno-hospodárskej krízy na medzinárodnú marketingovú stratégiu firiem v EÚ
Názov Vplyv finančno-hospodárskej krízy na medzinárodnú marketingovú stratégiu firiem v EÚ : dizertačná práca Autorské údaje Barbora Brynkusová, školiteľ: Otília Zorkóciová Autor Brynkusová Barbora EUBOBFKMO - Katedra medzinárodného obchodu OBF Ďalší autori Zorkóciová Otília (Školiteľ (konzultant)) EUBOBFKMO - Katedra medzinárodného obchodu OBF Korporácia Obchodná fakulta EU . Katedra medzinárodného obchodu Vydavateľské údaje Bratislava, 2012. - 149 s. Druh dokumentu práce dizertačné doktorandské (PhD., Dr.) Jazyk dokumentu slovenčina Krajina vydania Slovenská republika Systematika 339.138 - Marketing Heslá stratégia marketingová * kríza finančná * kríza hospodárska * firmy * Európska únia Kategória EPC Dizertačné a habilitačné práce Báza dát PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ Počet ex. 1, z toho voľných 0, prezenčne 1 Signatúra 862353
Názov súboru Veľkosť Typ prístupu Elektronická verzia práce 1.6 MB z IP adresy EU po prihlásení kniha
Signatúra Lokácia Dislokácia Info 862353 SEK Časopisecká študovňa len prezenčne
Počet záznamov: 1