Počet záznamov: 1  

Determinácia faktorov spotrebiteľského správania pri výbere vína

  1. Názov Determinácia faktorov spotrebiteľského správania pri výbere vína : diplomová práca
    Autorské údajeMartin Moravčík, školiteľ: Štefan Žák
    Autor Moravčík Martin
    Ďalší autori Žák Štefan (Školiteľ (konzultant)) EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF
    Korporácia Obchodná fakulta EU . Katedra marketingu
    Vydavateľské údajeBratislava, 2012. - 69 s.
    Druh dokumentupráce diplomové (Mgr.,Ing.)
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Báza dátZÁVEREČNÉ PRÁCE
    Signatúra862176

    Názov súboruVeľkosťTyp prístupu
    Príloha473.4 KBz IP adresy EU po prihlásení
    Elektronická verzia práce1.1 MBz IP adresy EU po prihlásení

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.