Počet záznamov: 1  

Sportovní marketing

  1. Názov Sportovní marketing
    Autorské údajeŠárka Dvořáková
    Autor Dvořáková Šárka
    Vydavateľské údajeBrno : Masarykova univerzita v Brně , 2005. - 72 s.
    ISBN80-210-3901-9
    Druh dokumentuodborné publikácie
    Jazyk dokumentučeština
    Krajina vydaniaČeská republika
    Systematika 7 - Umenie. Umelecký priemysel. Fotografia. Hudba. Hry. Šport
    Heslá šport * telovýchova * marketing * nákup * správanie spotrebiteľa * reklama * sponzorovanie * merchandising * značky výrobné
    Báza dátKNIHY
    Počet ex.1, z toho voľných 0, prezenčne 1
    Signatúra864826

    SignatúraLokáciaDislokáciaInfo
    864826SEKVšeobecná študovňalen prezenčne

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.