Počet záznamov: 1  

Neuromarketing - príležitosť pochopiť spotrebiteľské správanie

  1. Názov Neuromarketing - príležitosť pochopiť spotrebiteľské správanie
    Súbežný názovNeuromarketing - the opportunity to consumer behaviour
    Autorské údajeZuzana Lengyelová
    Autor Lengyelová Zuzana
    Zdrojový dokument Budúcnosť médií : zborník z medzinárodnej vedeckej e-konferencie : [Piešťany], 23.-24. apríla 2012. S. 612-627. - [Piešťany] : MEDIATIKA, 2012. ISBN 978-80-971009-0-2
    Druh dokumenturozpis článkov zo zborníkov
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Systematika 339.138 - Marketing
    Heslá marketing * neuromarketing * nástroje marketingové * stratégia marketingová * psychotechnika * správanie spotrebiteľa
    AnotáciaPostavenie neuromarketingu v marketingovom manažmente s poukázaním na jeho úlohu pri pochopení spotrebiteľského správania. Prekážky plného využitia neurovedy v marketingu v podobe možných etických dilem. Uplatnenie neuromarketingu v marketingovej praxi.
    Báza dátČLÁNKY

    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.