Počet záznamov: 1
Les Outils du géomarketing au service des entrepreneurs de demain dans le domaine du commerce de détail
Názov Les Outils du géomarketing au service des entrepreneurs de demain dans le domaine du commerce de détail Autorské údaje Pavol Kita, Ladislav Lapšanský, Jaroslav Kita, Ferdinand Daňo Autor Kita Pavol EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF Spoluautori Lapšanský Ladislav EUBFAJKRS - Katedra románskych a slovanských jazykov FAJ Kita Jaroslav EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF Daňo Ferdinand EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF Zdrojový dokument Ľ Entrepreneur face aux politiques publiques européennes : XVIII Conférence Scientifique Internationale du Réseau PGV, Lisbonne, 13-14 septembre 2012. S. 596-606. - Lisboa : PGV/ISLA Campus Lisboa, 2012. ISBN 978-989-95523-2-6 Druh dokumentu rozpis článkov zo zborníkov Jazyk dokumentu francúzština Krajina vydania Portugalsko Systematika 339.138 - Marketing Heslá marketing * podnikanie * podnikatelia * maloobchod * distribúcia * regióny * ponuka * správanie spotrebiteľa * mestá * prieskum * Slovensko Anotácia Teoretické aspekty geomarketingu v oblasti maloobchodu. Výsledky prieskumu, ktorého cieľom bolo zistiť, aké druhy a množstvo maloobchodných predajní sa nachádza v Bratislave - Petržalke, ich rozmiestnenie a aká je ich predajná plocha. Spotrebiteľské správanie obyvateľov Bratislavy. Kategória EPC Publikované príspevky na zahraničných vedeckých konferenciách Báza dát PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ Odkazy (1) - PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ Archív EPC E12 00727-001, kópia plného textu
článok
Počet záznamov: 1