Počet záznamov: 1  

Les Outils du géomarketing au service des entrepreneurs de demain dans le domaine du commerce de détail

  1. Názov Les Outils du géomarketing au service des entrepreneurs de demain dans le domaine du commerce de détail
    Autorské údajePavol Kita, Ladislav Lapšanský, Jaroslav Kita, Ferdinand Daňo
    Autor Kita Pavol EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF
    Spoluautori Lapšanský Ladislav EUBFAJKRS - Katedra románskych a slovanských jazykov FAJ
    Kita Jaroslav EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF
    Daňo Ferdinand EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF
    Zdrojový dokumentĽ Entrepreneur face aux politiques publiques européennes : XVIII Conférence Scientifique Internationale du Réseau PGV, Lisbonne, 13-14 septembre 2012. S. 596-606. - Lisboa : PGV/ISLA Campus Lisboa, 2012. ISBN 978-989-95523-2-6
    Druh dokumenturozpis článkov zo zborníkov
    Jazyk dokumentufrancúzština
    Krajina vydaniaPortugalsko
    Systematika 339.138 - Marketing
    Heslá marketing * podnikanie * podnikatelia * maloobchod * distribúcia * regióny * ponuka * správanie spotrebiteľa * mestá * prieskum * Slovensko
    AnotáciaTeoretické aspekty geomarketingu v oblasti maloobchodu. Výsledky prieskumu, ktorého cieľom bolo zistiť, aké druhy a množstvo maloobchodných predajní sa nachádza v Bratislave - Petržalke, ich rozmiestnenie a aká je ich predajná plocha. Spotrebiteľské správanie obyvateľov Bratislavy.
    Kategória EPCPublikované príspevky na zahraničných vedeckých konferenciách
    Báza dátPUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    Odkazy (1) - PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    Archív EPCE12 00727-001, kópia plného textu

    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.