Počet záznamov: 1  

Kano model spokojnosti zákazníka v neziskovom sektore

  1. Názov Kano model spokojnosti zákazníka v neziskovom sektore
    Súbežný názovKano model of customer satisfaction in non-profit sector
    Autorské údajePaulína Krnáčová, Petra Lesníková
    Autor Krnáčová Paulína EUBOBFKTK - Katedra tovaroznalectva a kvality tovaru OBF - zrušená
    Spoluautori Lesníková Petra
    Zdrojový dokument Vedecké state Obchodnej fakulty 2012 : [zborník]. S. 368-382. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2012. ISBN 978-80-225-3452-9
    Druh dokumenturozpis článkov zo zborníkov
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Systematika 366 - Spotrebiteľ a jeho problémy
    Heslá organizácie neziskové * správanie spotrebiteľa * spokojnosť zákazníkov * služby * spotreba * metódy * meranie
    AnotáciaVýznam a dôležitosť využívania postupov na meranie spokojnosti zákazníkov v neziskových organizáciách. Stanovenie a kategorizovanie požiadaviek zákazníkov na základe aplikácie vybranej metódy merania spokojnosti zákazníkov.
    Kategória EPCVedecké práce v domácich recenzovaných vedeckých zborníkoch, monografiách
    Báza dátPUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    Archív EPCE12 00820-046, originál dokumentu

    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.