Počet záznamov: 1
Kano model spokojnosti zákazníka v neziskovom sektore
Názov Kano model spokojnosti zákazníka v neziskovom sektore Súbežný názov Kano model of customer satisfaction in non-profit sector Autorské údaje Paulína Krnáčová, Petra Lesníková Autor Krnáčová Paulína EUBOBFKTK - Katedra tovaroznalectva a kvality tovaru OBF - zrušená Spoluautori Lesníková Petra Zdrojový dokument Vedecké state Obchodnej fakulty 2012 : [zborník]. S. 368-382. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2012. ISBN 978-80-225-3452-9 Druh dokumentu rozpis článkov zo zborníkov Jazyk dokumentu slovenčina Krajina vydania Slovenská republika Systematika 366 - Spotrebiteľ a jeho problémy Heslá organizácie neziskové * správanie spotrebiteľa * spokojnosť zákazníkov * služby * spotreba * metódy * meranie Anotácia Význam a dôležitosť využívania postupov na meranie spokojnosti zákazníkov v neziskových organizáciách. Stanovenie a kategorizovanie požiadaviek zákazníkov na základe aplikácie vybranej metódy merania spokojnosti zákazníkov. Kategória EPC Vedecké práce v domácich recenzovaných vedeckých zborníkoch, monografiách Báza dát PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ Archív EPC E12 00820-046, originál dokumentu
článok
Počet záznamov: 1