Počet záznamov: 1  

Marketing na sociálnych sieťach: účinný prostriedok v časoch hospodárskej krízy

  1. Názov Marketing na sociálnych sieťach: účinný prostriedok v časoch hospodárskej krízy
    Súbežný názovMarketing on social networks: Effective means in times of crisis
    Autorské údajeZuzana Lukačovičová
    Autor Lukačovičová Zuzana EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF
    Zdrojový dokument Vedecké state Obchodnej fakulty 2012 : [zborník]. S. 470-483. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2012. ISBN 978-80-225-3452-9
    Výstup z projektu VEGA 1/0612/12 Determinanty úrovne, štruktúry a tendencií v osobnej spotrebe a spotrebiteľskom správaní seniorov v kontexte cenovej a dôchodkovej politiky v SR
    PoznámkyVEGA 1/0612/12
    Druh dokumenturozpis článkov zo zborníkov
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Systematika 339.138 - Marketing
    Heslá marketing * marketing sieťový * stratégia marketingová * komunikácia marketingová * internet * siete sociálne
    AnotáciaVymedzenie problematiky a typológia sociálnych sietí. Základné oblasti, riziká a prednosti využitia sociálnych sietí v marketingu. Stratégia, na základe ktorej sa budú aktivity vyvíjať, aby boli v súlade s celofiremnou marketingovou stratégiou.
    Kategória EPCVedecké práce v domácich recenzovaných vedeckých zborníkoch, monografiách
    Báza dátPUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    Archív EPCE12 00820-055, originál dokumentu

    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.