Počet záznamov: 1
Kritické faktory a bariéry pri implementácii nástrojov online marketingu v malých podnikoch a mikro podnikoch služieb v SR
Názov Kritické faktory a bariéry pri implementácii nástrojov online marketingu v malých podnikoch a mikro podnikoch služieb v SR Súbežný názov Critical factors and barriers of online marketing tools implementation in small and micro-sized enterprises of services in Slovakia Autorské údaje Romana Olexová Autor Olexová Romana EUBOBFKSC - Katedra služieb a cestovného ruchu OBF - zrušená Zdrojový dokument Vedecké state Obchodnej fakulty 2012 : [zborník]. S. 527-535. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2012. ISBN 978-80-225-3452-9 Poznámky PMVP 2316076 Druh dokumentu rozpis článkov zo zborníkov Jazyk dokumentu slovenčina Krajina vydania Slovenská republika Systematika 338.46 - Služby. Terciárny sektor Heslá podnik malý * obchod * služby * podnikanie * podnik služieb * nástroje marketingové * marketing služieb * internet Anotácia Nástroje online marketingu a ich využitie v malých podnikoch a mikro podnikoch. Konfrontácia získaných informácií a zhodnotenie skutočného stavu využitia online marketingových nástrojov u skúmaných podnikov. Kategória EPC Vedecké práce v domácich recenzovaných vedeckých zborníkoch, monografiách Báza dát PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ Archív EPC E12 00820-061, originál dokumentu
článok
Počet záznamov: 1