Počet záznamov: 1  

Kritické faktory a bariéry pri implementácii nástrojov online marketingu v malých podnikoch a mikro podnikoch služieb v SR

  1. Názov Kritické faktory a bariéry pri implementácii nástrojov online marketingu v malých podnikoch a mikro podnikoch služieb v SR
    Súbežný názovCritical factors and barriers of online marketing tools implementation in small and micro-sized enterprises of services in Slovakia
    Autorské údajeRomana Olexová
    Autor Olexová Romana EUBOBFKSC - Katedra služieb a cestovného ruchu OBF - zrušená
    Zdrojový dokument Vedecké state Obchodnej fakulty 2012 : [zborník]. S. 527-535. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2012. ISBN 978-80-225-3452-9
    PoznámkyPMVP 2316076
    Druh dokumenturozpis článkov zo zborníkov
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Systematika 338.46 - Služby. Terciárny sektor
    Heslá podnik malý * obchod * služby * podnikanie * podnik služieb * nástroje marketingové * marketing služieb * internet
    AnotáciaNástroje online marketingu a ich využitie v malých podnikoch a mikro podnikoch. Konfrontácia získaných informácií a zhodnotenie skutočného stavu využitia online marketingových nástrojov u skúmaných podnikov.
    Kategória EPCVedecké práce v domácich recenzovaných vedeckých zborníkoch, monografiách
    Báza dátPUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    Archív EPCE12 00820-061, originál dokumentu

    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.