Počet záznamov: 1
Aplikácia marketingových merných ukazovateľov v distribučnom kanáli
Názov Aplikácia marketingových merných ukazovateľov v distribučnom kanáli Súbežný názov The Application of marketing measurement indicators in distribution channels Autorské údaje Milan Oreský, Renáta Mašánová Autor Oreský Milan EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF Spoluautori Mašánová Renáta Zdrojový dokument Vedecké state Obchodnej fakulty 2012 : [zborník]. S. 536-553. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2012. ISBN 978-80-225-3452-9 Poznámky VEGA 1/0418/1 Druh dokumentu rozpis článkov zo zborníkov Jazyk dokumentu slovenčina Krajina vydania Slovenská republika Systematika 339.138 - Marketing Heslá marketing * nástroje marketingové * výskum marketingový * skupiny cieľové * stratégia obchodná * stratégia distribučná Anotácia Marketingové výdavky ako plnohodnotná investícia firmy s dopadom na budúcu úspešnosť firmy v turbulentnom trhovom prostredí. Výskum využitia merných ukazovateľov, a to konkrétne indexu udržania zákazníkov/indexu retencie a indexu získania (nových) zákazníkov. Kategória EPC Vedecké práce v domácich recenzovaných vedeckých zborníkoch, monografiách Báza dát PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ Archív EPC E12 00820-062, originál dokumentu
článok
Počet záznamov: 1