Počet záznamov: 1  

Aplikácia marketingových merných ukazovateľov v distribučnom kanáli

  1. Názov Aplikácia marketingových merných ukazovateľov v distribučnom kanáli
    Súbežný názovThe Application of marketing measurement indicators in distribution channels
    Autorské údajeMilan Oreský, Renáta Mašánová
    Autor Oreský Milan EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF
    Spoluautori Mašánová Renáta
    Zdrojový dokument Vedecké state Obchodnej fakulty 2012 : [zborník]. S. 536-553. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2012. ISBN 978-80-225-3452-9
    PoznámkyVEGA 1/0418/1
    Druh dokumenturozpis článkov zo zborníkov
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Systematika 339.138 - Marketing
    Heslá marketing * nástroje marketingové * výskum marketingový * skupiny cieľové * stratégia obchodná * stratégia distribučná
    AnotáciaMarketingové výdavky ako plnohodnotná investícia firmy s dopadom na budúcu úspešnosť firmy v turbulentnom trhovom prostredí. Výskum využitia merných ukazovateľov, a to konkrétne indexu udržania zákazníkov/indexu retencie a indexu získania (nových) zákazníkov.
    Kategória EPCVedecké práce v domácich recenzovaných vedeckých zborníkoch, monografiách
    Báza dátPUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    Archív EPCE12 00820-062, originál dokumentu

    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.