Počet záznamov: 1
Zmeny spotrebiteľského správania v interakcii s trendmi marketingovej komunikácie
Názov Zmeny spotrebiteľského správania v interakcii s trendmi marketingovej komunikácie Súbežný názov Consumer behaviour changes in interaction with the marketing communication trends Autorské údaje Peter Paľko, Marta Stašiniaková Autor Paľko Peter EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF Spoluautori Stašiniaková Marta EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF Zdrojový dokument Vedecké state Obchodnej fakulty 2012 : [zborník]. S. 580-589. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2012. ISBN 978-80-225-3452-9 Poznámky PMVP 2316076 Druh dokumentu rozpis článkov zo zborníkov Jazyk dokumentu slovenčina Krajina vydania Slovenská republika Systematika 339.138 - Marketing Heslá marketing * komunikácia marketingová * stratégia marketingová * nástroje marketingové * správanie spotrebiteľa Anotácia Vybrané moderné marketingové metódy, akými sú virálny marketing, search engine optimisation, social media marketing a social media optimisation. Podmienky úspechu podnikov v dnešnom trhovom prostredí. Vzťah medzi spotrebiteľským správaním a marketingovými aktivitami. Kategória EPC Vedecké práce v domácich recenzovaných vedeckých zborníkoch, monografiách Báza dát PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ Archív EPC E12 00820-065, originál dokumentu
článok
Počet záznamov: 1