Počet záznamov: 1  

Zmeny spotrebiteľského správania v interakcii s trendmi marketingovej komunikácie

  1. Názov Zmeny spotrebiteľského správania v interakcii s trendmi marketingovej komunikácie
    Súbežný názovConsumer behaviour changes in interaction with the marketing communication trends
    Autorské údajePeter Paľko, Marta Stašiniaková
    Autor Paľko Peter EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF
    Spoluautori Stašiniaková Marta EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF
    Zdrojový dokument Vedecké state Obchodnej fakulty 2012 : [zborník]. S. 580-589. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2012. ISBN 978-80-225-3452-9
    PoznámkyPMVP 2316076
    Druh dokumenturozpis článkov zo zborníkov
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Systematika 339.138 - Marketing
    Heslá marketing * komunikácia marketingová * stratégia marketingová * nástroje marketingové * správanie spotrebiteľa
    AnotáciaVybrané moderné marketingové metódy, akými sú virálny marketing, search engine optimisation, social media marketing a social media optimisation. Podmienky úspechu podnikov v dnešnom trhovom prostredí. Vzťah medzi spotrebiteľským správaním a marketingovými aktivitami.
    Kategória EPCVedecké práce v domácich recenzovaných vedeckých zborníkoch, monografiách
    Báza dátPUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    Archív EPCE12 00820-065, originál dokumentu

    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.