Počet záznamov: 1  

Špecifické aspekty environmentálneho marketingu

  1. Názov Špecifické aspekty environmentálneho marketingu
    Súbežný názovSpecific aspects of green marketing
    Autorské údajeJanka Pásztorová
    Autor Pásztorová Janka EUBOBFKMO - Katedra medzinárodného obchodu OBF
    Zdrojový dokument Vedecké state Obchodnej fakulty 2012 : [zborník]. S. 590-599. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2012. ISBN 978-80-225-3452-9
    Výstup z projektu VEGA 1/1185/12 Zmeny v spotrebiteľských trendoch podmienené dosahmi finančno-hospodárskej (spoločenskej) krízy, ich odraz v modifikáciách marketingových programov podnikateľských subjektov v snahe udržania ich konkurencieschopnosti na medzinárodných trhoch (s aplikáciou na podmienky EÚ s akcentom na SR)
    PoznámkyVEGA 1/1185/12
    Druh dokumenturozpis článkov zo zborníkov
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Systematika 339.138 - Marketing
    Heslá marketing environmentálny * stratégia marketingová * produkty environmentálne * výrobky ekologické * komunikácia marketingová * prostredie životné * spotrebitelia
    AnotáciaIdentifikácia zmeny spotrebiteľského správania s ohľadom na zelený marketing. Zelený produkt predstavuje začlenenie ochrany životného prostredia do návrhu a vývoja produktov a nižší negatívny dopad na životné prostredie. Stratégie zeleného marketingu.
    Kategória EPCVedecké práce v domácich recenzovaných vedeckých zborníkoch, monografiách
    Báza dátPUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    Archív EPCE12 00820-040, originál dokumentu

    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.