Počet záznamov: 1
Uplatnenie virálneho marketingu v malých a stredných podnikoch
Názov Uplatnenie virálneho marketingu v malých a stredných podnikoch Súbežný názov Application of Viral Marketing in Small and Medium Companies Autorské údaje Marta Stašiniaková, Peter Paľko Autor Stašiniaková Marta EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF Spoluautori Paľko Peter EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF Zdrojový dokument Vedecké state Obchodnej fakulty 2012 : [zborník]. S. 668-676. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2012. ISBN 978-80-225-3452-9 Výstup z projektu VEGA 1/0333/11 Moderné metódy a prístupy v marketingovom manažmente
Poznámky VEGA 1/0333/11 Druh dokumentu rozpis článkov zo zborníkov Jazyk dokumentu slovenčina Krajina vydania Slovenská republika Systematika 339.138 - Marketing Heslá marketing virálny * marketing manažment * komunikácia marketingová * nástroje marketingové * riadenie vzťahov so zákazníkmi * podnik stredný * podnik malý Anotácia Virálny marketing a jeho pravidlá úspešného využitia. Bariéry, využitia a prínosy, ku ktorým môže podnik doviesť, ak sa daným bariéram vyhne. Aplikácia v malých a stredných podnikoch. Kategória EPC Vedecké práce v domácich recenzovaných vedeckých zborníkoch, monografiách Báza dát PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ Archív EPC E12 00820-025, originál dokumentu
článok
Počet záznamov: 1