Počet záznamov: 1  

Uplatnenie virálneho marketingu v malých a stredných podnikoch

  1. Názov Uplatnenie virálneho marketingu v malých a stredných podnikoch
    Súbežný názovApplication of Viral Marketing in Small and Medium Companies
    Autorské údajeMarta Stašiniaková, Peter Paľko
    Autor Stašiniaková Marta EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF
    Spoluautori Paľko Peter EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF
    Zdrojový dokument Vedecké state Obchodnej fakulty 2012 : [zborník]. S. 668-676. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2012. ISBN 978-80-225-3452-9
    Výstup z projektu VEGA 1/0333/11 Moderné metódy a prístupy v marketingovom manažmente
    PoznámkyVEGA 1/0333/11
    Druh dokumenturozpis článkov zo zborníkov
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Systematika 339.138 - Marketing
    Heslá marketing virálny * marketing manažment * komunikácia marketingová * nástroje marketingové * riadenie vzťahov so zákazníkmi * podnik stredný * podnik malý
    AnotáciaVirálny marketing a jeho pravidlá úspešného využitia. Bariéry, využitia a prínosy, ku ktorým môže podnik doviesť, ak sa daným bariéram vyhne. Aplikácia v malých a stredných podnikoch.
    Kategória EPCVedecké práce v domácich recenzovaných vedeckých zborníkoch, monografiách
    Báza dátPUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    Archív EPCE12 00820-025, originál dokumentu

    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.