Počet záznamov: 1  

Marketingová stratégia cestovného ruchu Slovenska na roky 2010-2013

  1. Názov Marketingová stratégia cestovného ruchu Slovenska na roky 2010-2013
    Súbežný názovMarketing of tourism in Slovakia
    Autorské údajePeter Trefil
    Autor Trefil Peter EUBOBFKSC - Katedra služieb a cestovného ruchu OBF - zrušená
    Zdrojový dokument Vedecké state Obchodnej fakulty 2012 : [zborník]. S. 722-730. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2012. ISBN 978-80-225-3452-9
    Druh dokumenturozpis článkov zo zborníkov
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Systematika 338.48 - Cestovný ruch. Politika cestovného ruchu
    Heslá Slovensko * politika ruchu cestovného * ruch cestovný dlhodobý * strediská ruchu cestovného * stratégia marketingová
    AnotáciaMarketingová stratégia SACR na roky 2007 až 2013 ako súčasť štátnej politiky cestovného ruchu s využitím štrukturálnych fondov. Cieľom jej prijatia je zlepšovať spoluprácu SACR s regiónmi pri koordinácii propagácie a prezentácie Slovenska ako cieľovej krajiny pre domácich i zahraničných návštevníkov.
    Kategória EPCVedecké práce v domácich recenzovaných vedeckých zborníkoch, monografiách
    Báza dátPUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    Archív EPCE12 00820-017, originál dokumentu

    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.