Počet záznamov: 1
Marketingová stratégia cestovného ruchu Slovenska na roky 2010-2013
Názov Marketingová stratégia cestovného ruchu Slovenska na roky 2010-2013 Súbežný názov Marketing of tourism in Slovakia Autorské údaje Peter Trefil Autor Trefil Peter EUBOBFKSC - Katedra služieb a cestovného ruchu OBF - zrušená Zdrojový dokument Vedecké state Obchodnej fakulty 2012 : [zborník]. S. 722-730. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2012. ISBN 978-80-225-3452-9 Druh dokumentu rozpis článkov zo zborníkov Jazyk dokumentu slovenčina Krajina vydania Slovenská republika Systematika 338.48 - Cestovný ruch. Politika cestovného ruchu Heslá Slovensko * politika ruchu cestovného * ruch cestovný dlhodobý * strediská ruchu cestovného * stratégia marketingová Anotácia Marketingová stratégia SACR na roky 2007 až 2013 ako súčasť štátnej politiky cestovného ruchu s využitím štrukturálnych fondov. Cieľom jej prijatia je zlepšovať spoluprácu SACR s regiónmi pri koordinácii propagácie a prezentácie Slovenska ako cieľovej krajiny pre domácich i zahraničných návštevníkov. Kategória EPC Vedecké práce v domácich recenzovaných vedeckých zborníkoch, monografiách Báza dát PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ Archív EPC E12 00820-017, originál dokumentu
článok
Počet záznamov: 1