Počet záznamov: 1  

Corporate culture v praxi

  1. Názov Corporate culture v praxi
    Súbežný názovCorporate culture in practice
    Autorské údajeOtília Zorkóciová, Martina Belejová
    Autor Zorkóciová Otília EUBOBFKMO - Katedra medzinárodného obchodu OBF
    Spoluautori Belejová Martina EUBOBFKMO - Katedra medzinárodného obchodu OBF
    Zdrojový dokument Vedecké state Obchodnej fakulty 2012 : [zborník]. S. 780-789. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2012. ISBN 978-80-225-3452-9
    Výstup z projektu VEGA 1/1185/12 Zmeny v spotrebiteľských trendoch podmienené dosahmi finančno-hospodárskej (spoločenskej) krízy, ich odraz v modifikáciách marketingových programov podnikateľských subjektov v snahe udržania ich konkurencieschopnosti na medzinárodných trhoch (s aplikáciou na podmienky EÚ s akcentom na SR)
    PoznámkyVEGA 1/1185/12
    Druh dokumenturozpis článkov zo zborníkov
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Systematika 65.011.1 - Politika podnikania. Podniková stratégia
    Heslá prostredie podnikové * identita podniková * kultúra podniková * správanie * podnik * modely riadenia
    AnotáciaRastúci význam takzvaných nekvantifikovateľných predností firmy, konkrétne Corporate Culture a obraz o jej stave v podnikateľských subjektoch pôsobiacich na slovenskom trhu. Tvorba firemnej kultúry a jej uplatnenie najmä vo forme vzdelávacích kurzov pre riadiacich pracovníkov.
    Kategória EPCVedecké práce v domácich recenzovaných vedeckých zborníkoch, monografiách
    Báza dátPUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    Archív EPCE12 00820-011, originál dokumentu

    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.