Počet záznamov: 1  

Dosahy krízy na medzinárodný marketingový program firiem v EÚ

  1. Názov Dosahy krízy na medzinárodný marketingový program firiem v EÚ
    Súbežný názovThe impact of the current crisis on the international marketing programme of the companies in the EU
    Autorské údajeOtília Zorkóciová, Barbora Brynkusová
    Autor Zorkóciová Otília EUBOBFKMO - Katedra medzinárodného obchodu OBF
    Spoluautori Brynkusová Barbora EUBOBFKMO - Katedra medzinárodného obchodu OBF
    Zdrojový dokument Vedecké state Obchodnej fakulty 2012 : [zborník]. S. 790-806. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2012. ISBN 978-80-225-3452-9
    Výstup z projektu VEGA 1/1185/12 Zmeny v spotrebiteľských trendoch podmienené dosahmi finančno-hospodárskej (spoločenskej) krízy, ich odraz v modifikáciách marketingových programov podnikateľských subjektov v snahe udržania ich konkurencieschopnosti na medzinárodných trhoch (s aplikáciou na podmienky EÚ s akcentom na SR)
    PoznámkyVEGA 1/1185/12
    Druh dokumenturozpis článkov zo zborníkov
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Systematika 339.138 - Marketing
    Heslá marketing medzinárodný * trh medzinárodný * stratégia obchodná * obchod medzinárodný * marketing mix * správanie spotrebiteľa
    AnotáciaNové podmienky, ktoré sa vytvorili na medzinárodných trhoch vplyvom globálnej krízy. Analýza ich dosahu na zmeny medzinárodných marketingových stratégií firiem, konkrétne základných prvkov ich medzinárodného marketingového mixu, podmienené zmenami spotrebiteľského správania.
    Kategória EPCVedecké práce v domácich recenzovaných vedeckých zborníkoch, monografiách
    Báza dátPUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    Archív EPCE12 00820-005, originál dokumentu

    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.