Počet záznamov: 1  

Environmentálny marketingový mix

  1. Názov Environmentálny marketingový mix
    Súbežný názovEnvironmental marketing mix
    Autorské údajeVítězslav Balhar
    Autor Balhar Vítězslav Jr. EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF
    Zdrojový dokument Aktuální výzvy marketingu a jejich uplatnění v praxi : [zborník] : vědecké statě : 2. ročník mezinárodní konference : Praha, 14. června 2012. S. 8-14. - Praha : Kamil Mařík - Professional Publishing, 2012. ISBN 978-80-7431-090-4
    Druh dokumenturozpis článkov zo zborníkov
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydaniaČeská republika
    Systematika 339.138 - Marketing
    Heslá marketing mix * komunikácia marketingová * ekológia * značky environmentálne * politika cenová * ochrana prostredia životného * práca s verejnosťou * emisie
    AnotáciaEnvironmentálna produktová politika. Kvalita produktu. Environmentálna značka. Environmentálny dizajn a obal. Uhlíková stopa a uhlíková etiketa. Environmentálna cenová politika. Environmentálna komunikačná politika. Práca s verejnosťou. Environmentálna distribučná politika.
    Kategória EPCPublikované príspevky na zahraničných vedeckých konferenciách
    Báza dátPUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    Odkazy (1) - PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    Archív EPCE12 01125-002, originál dokumentu

    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.