Počet záznamov: 1
Sociálny marketing - rozšírenie marketingovej koncepcie
Názov Sociálny marketing - rozšírenie marketingovej koncepcie Súbežný názov Social marketing - the extension of marketing concept Autorské údaje Viera Čihovská, Jana Kováčová Autor Čihovská Viera EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF Spoluautori Kováčová Jana EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF Zdrojový dokument Aktuální výzvy marketingu a jejich uplatnění v praxi : [zborník] : vědecké statě : 2. ročník mezinárodní konference : Praha, 14. června 2012. S. 24-31. - Praha : Kamil Mařík - Professional Publishing, 2012. ISBN 978-80-7431-090-4 Výstup z projektu VEGA 1/0047/11 Koncepcia európskeho marketingu a segmentácia spoločného trhu so zameraním na výber a implementáciu marketingových stratégií pre zvýšenie konkurenčnej schopnosti slovenských podnikov na trhoch EÚ
Poznámky VEGA 1/0047/11 Druh dokumentu rozpis článkov zo zborníkov Jazyk dokumentu slovenčina Krajina vydania Česká republika Systematika 339.138 - Marketing Heslá marketing sociálny * komunikácia marketingová * organizácie neziskové * spoločnosť * zodpovednosť spoločenská Anotácia Od spoločensky zodpovedného marketingu k sociálnemu marketingu. Sociálny marketing ako moderná marketingová koncepcia zameraná na prijatie zmien, ktoré pomáhajú riešiť sociálne problémy a zlepšiť život ľudí v spoločnosti. Komerčný verzus sociálny marketing. Kategória EPC Publikované príspevky na zahraničných vedeckých konferenciách Báza dát PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ Archív EPC E12 01125-003, originál dokumentu
Názov súboru Veľkosť Typ prístupu Plný text PDF 90.4 KB z IP adresy EU po prihlásení článok
Počet záznamov: 1