Počet záznamov: 1  

Hodnotový a dodávateľský reťazec

  1. Názov Hodnotový a dodávateľský reťazec
    Autorské údajeMária Dzurová
    Autor Dzurová Mária EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF
    Zdrojový dokument Aktuální výzvy marketingu a jejich uplatnění v praxi : [zborník] : vědecké statě : 2. ročník mezinárodní konference : Praha, 14. června 2012. S. 57-67. - Praha : Kamil Mařík - Professional Publishing, 2012. ISBN 978-80-7431-090-4
    Výstup z projektu VEGA 1/0047/11 Koncepcia európskeho marketingu a segmentácia spoločného trhu so zameraním na výber a implementáciu marketingových stratégií pre zvýšenie konkurenčnej schopnosti slovenských podnikov na trhoch EÚ
    PoznámkyVEGA 1/0047/11
    Druh dokumenturozpis článkov zo zborníkov
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydaniaČeská republika
    Systematika 339.1 - Obchod - všeobecné otázky. Trh
    Heslá reťazce dodávateľsko-odberateľské * dodávatelia * odberatelia * riadenie reťazcov dodávateľských * spolupráca podnikov * hodnota * zákazníci
    AnotáciaVýznam hodnotového reťazca. Zlepšenie spolupráce v dodávateľskom reťazci ako základ na zmenu fungovania hodnotového reťazca. Úspešný rozvoj a riadenie dodávateľských reťazcov. Rozhodnutia o výrobe. Perspektívy a zefektívnenie SCM.
    Kategória EPCPublikované príspevky na zahraničných vedeckých konferenciách
    Báza dátPUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    Archív EPCE12 01125-007, originál dokumentu

    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.