Počet záznamov: 1  

Skúmanie správania cieľovej skupiny seniorov a neuromarketing

  1. Názov Skúmanie správania cieľovej skupiny seniorov a neuromarketing
    Autorské údajeVeronika Fogašová, Ľuboš Oláh
    Autor Fogašová Veronika EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF
    Spoluautori Oláh Ľuboš EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF
    Zdrojový dokument Aktuální výzvy marketingu a jejich uplatnění v praxi : [zborník] : vědecké statě : 2. ročník mezinárodní konference : Praha, 14. června 2012. S. 68-78. - Praha : Kamil Mařík - Professional Publishing, 2012. ISBN 978-80-7431-090-4
    Výstup z projektu VEGA 1/0612/12 Determinanty úrovne, štruktúry a tendencií v osobnej spotrebe a spotrebiteľskom správaní seniorov v kontexte cenovej a dôchodkovej politiky v SR
    PoznámkyVEGA 1/0612/12
    Druh dokumenturozpis článkov zo zborníkov
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydaniaČeská republika
    Systematika 339.138 - Marketing
    Heslá neuromarketing * komunikácia marketingová * seniori * správanie spotrebiteľa * výskum
    AnotáciaCharakteristika seniorov v modernom chápaní marketingovej komunikácie. Špecifiká marketingovej komunikácie zameranej na seniorov. Neuromarketing ako moderný prístup v skúmaní správania spotrebiteľa. Neuromarketing a jeho objekt skúmania. Etika neuromarketingu. Aplikačné možnosti neuromarketingu v marketingovej praxi.
    Kategória EPCPublikované príspevky na zahraničných vedeckých konferenciách
    Báza dátPUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    Archív EPCE12 01125-008, originál dokumentu

    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.