Počet záznamov: 1  

Pôsobenie vybraných in-store médií na nákupné správanie

  1. Názov Pôsobenie vybraných in-store médií na nákupné správanie
    Súbežný názovThe Influence of some in-store media on buying behavior
    Autorské údajeHelena Labská
    Autor Labská Helena EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF
    Zdrojový dokument Aktuální výzvy marketingu a jejich uplatnění v praxi : [zborník] : vědecké statě : 2. ročník mezinárodní konference : Praha, 14. června 2012. S. 166-174. - Praha : Kamil Mařík - Professional Publishing, 2012. ISBN 978-80-7431-090-4
    Výstup z projektu VEGA 1/0612/12 Determinanty úrovne, štruktúry a tendencií v osobnej spotrebe a spotrebiteľskom správaní seniorov v kontexte cenovej a dôchodkovej politiky v SR
    PoznámkyVEGA 1/0612/12
    Druh dokumenturozpis článkov zo zborníkov
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydaniaČeská republika
    Systematika 339.138 - Marketing
    Heslá marketing * komunikácia marketingová * technológie informačné * technológie komunikačné * predajne * spotrebitelia * správanie spotrebiteľa * médiá * prieskum
    AnotáciaMiesto predaja a funkcie komunikácie. Využívanie digitálnych médií v mieste predaja. Výsledky prieskumu komunikačných médií v mieste predaja.
    Kategória EPCPublikované príspevky na zahraničných vedeckých konferenciách
    Báza dátPUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    Archív EPCE12 01125-014, originál dokumentu

    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.