Počet záznamov: 1
Pôsobenie vybraných in-store médií na nákupné správanie
Názov Pôsobenie vybraných in-store médií na nákupné správanie Súbežný názov The Influence of some in-store media on buying behavior Autorské údaje Helena Labská Autor Labská Helena EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF Zdrojový dokument Aktuální výzvy marketingu a jejich uplatnění v praxi : [zborník] : vědecké statě : 2. ročník mezinárodní konference : Praha, 14. června 2012. S. 166-174. - Praha : Kamil Mařík - Professional Publishing, 2012. ISBN 978-80-7431-090-4 Výstup z projektu VEGA 1/0612/12 Determinanty úrovne, štruktúry a tendencií v osobnej spotrebe a spotrebiteľskom správaní seniorov v kontexte cenovej a dôchodkovej politiky v SR
Poznámky VEGA 1/0612/12 Druh dokumentu rozpis článkov zo zborníkov Jazyk dokumentu slovenčina Krajina vydania Česká republika Systematika 339.138 - Marketing Heslá marketing * komunikácia marketingová * technológie informačné * technológie komunikačné * predajne * spotrebitelia * správanie spotrebiteľa * médiá * prieskum Anotácia Miesto predaja a funkcie komunikácie. Využívanie digitálnych médií v mieste predaja. Výsledky prieskumu komunikačných médií v mieste predaja. Kategória EPC Publikované príspevky na zahraničných vedeckých konferenciách Báza dát PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ Archív EPC E12 01125-014, originál dokumentu
článok
Počet záznamov: 1