Počet záznamov: 1  

Sociálny marketing v zdravotníctve v kontexte tvorby nových študijných foriem

  1. Názov Sociálny marketing v zdravotníctve v kontexte tvorby nových študijných foriem
    Súbežný názovSocial marketing of healthcare in context of building new forms of study
    Autorské údajeRóbert Rehák
    Autor Rehák Róbert EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF
    Zdrojový dokument Aktuální výzvy marketingu a jejich uplatnění v praxi : [zborník] : vědecké statě : 2. ročník mezinárodní konference : Praha, 14. června 2012. S. 235-244. - Praha : Kamil Mařík - Professional Publishing, 2012. ISBN 978-80-7431-090-4
    PoznámkyProgram cezhraničnej spolupráce SR-AUT 2007-2012, kód N00092
    Druh dokumenturozpis článkov zo zborníkov
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydaniaČeská republika
    Systematika 339.138 - Marketing
    Heslá marketing sociálny * zdravotníctvo * farmakológia * poisťovne zdravotné * starostlivosť zdravotná * vzdelávanie vysokoškolské * programy študijné
    AnotáciaSociálny marketing ako nástroj, ktorý poskytuje riešenie na časť spoločenských problémov, ponúka veľkú možnosť ovplyvnenia správania sa postojov nielen jednotlivca, ale i zákonodarcov, farmaceutických spoločností, verejnosti a vplyvných záujmových skupín. Charakteristika sociálneho marketingu. Súčasný stav v slovenskom zdravotníctve a výzvy pre výskum a sociálny marketing. Postoj Obchodnej fakulty Ekonomickej univerzity v Bratislave k výzvam sociálneho marketingu v zdravotníctve a príprava na nové študijné programy.
    Kategória EPCPublikované príspevky na zahraničných vedeckých konferenciách
    Báza dátPUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    Odkazy (1) - PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    Archív EPCE12 01125-019, originál dokumentu

    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.