Počet záznamov: 1  

Dôvody nákupu

  1. Názov Dôvody nákupu
    Súbežný názovThe Reasons of buying
    Autorské údajeKornélia Richterová
    Autor Richterová Kornélia EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF
    Zdrojový dokument Aktuální výzvy marketingu a jejich uplatnění v praxi : [zborník] : vědecké statě : 2. ročník mezinárodní konference : Praha, 14. června 2012. S. 245-260. - Praha : Kamil Mařík - Professional Publishing, 2012. ISBN 978-80-7431-090-4
    Výstup z projektu VEGA 1/0418/11 Udržateľný marketing a udržateľná spotreba
    PoznámkyVEGA 1/0418/11
    Druh dokumenturozpis článkov zo zborníkov
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydaniaČeská republika
    Systematika 658.7 - Nákup. Obstarávanie
    Heslá nákup * rozhodovanie nákupné * spotrebitelia * správanie spotrebiteľa * spotreba
    AnotáciaIlustrácia spotrebiteľovho poznania problému ako výsledku dvoch smerov vzniku a vnímania rozdielu medzi ideálnym (spotrebiteľom želaným) a aktuálnym stavom podľa M. R. Solomona. Faktory, ktoré pôsobia na ašpirácie spotrebiteľa. Uvedomenie si potreby pri spotrebe alebo strate funkcií predmetu. Dôvod nákupu - zmena charakteristík spotrebiteľa. Poznanie príležitosti na uspokojenie potreby. Poznane problému na základe zmeny aktuálneho aj želaného stavu.
    Kategória EPCPublikované príspevky na zahraničných vedeckých konferenciách
    Báza dátPUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    Archív EPCE12 01125-020, originál dokumentu

    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.